Ви коли-небудь замислювалися, що відбувається по той бік екрану комп’ютера або смартфона, коли ви спілкуєтеся з кимось в інтернеті?
Як ви можете бути впевнені, що ваш співрозмовник є реальною людиною, яка має свої почуття, думки і потреби? І як ви можете розуміти його настрій і емоції, не бачачи його особисто?
Ці питання стають дуже актуальними в наш час, коли більшість нашого спілкування переходить в онлайн-простір. Саме про це ми сьогодні розмовляли з учнями 6 класів Школи-інтернат 7 під час заняття з інформаційної культури “Звертаємо увагу на почуття”.
Ми обговорювали, яких правил етикету слід дотримуватися під час онлайн-спілкування, і як вирішувати конфлікти, якщо вони виникають.