29 жовтня 2014р. для шкільних бібліотекарів міста – учасників Засідання факультету бібліотечних знань було проведено семінар «Використання методів бібліотерапії в роботі з дітьми». Ідея виліковувати і коригувати настрій і емоційний стан за допомогою книг – не нова, вона може прослідковуватися в історії з часу виникнення перших бібліотек Греції. Починаючи з Платона і далі, люди пропонували для цього такий чудовий засіб, як книги. Книги – потужні інструменти, якими можна впливати на мислення людей, на їх характер, формувати їх поведінку, і, крім того, вони можуть допомогти у вирішенні проблем. Способів, за допомогою яких книги можуть бути застосовані як засіб впливу на людей, існує безліч. Як наукова дисципліна, бібліотерапія проявила себе набагато раніше, ніж отримала офіційний статус. У більшості матеріалів, присвячених цій темі, історичний вік бібліотерапії підкреслюється посиланням на казки «1001 НОЧІ», де в одній з казок придворний лікар рекомендував своєму володареві, який страждав важкою хворобою і страхами, перегортати сторінки книги і тим його вилікував. Можна згадати і «Ригведу», де для «лікування серця» рекомендується читати «мудрі книги», і Арістофана, що бажав читати свої комедії злочинцям для виправлення їх натури. Бібліотерапія (від грецьк. Biblion – книга і theraрeia – лікування) – це наукова дисципліна, що знаходиться на стику психології, педагогіки та читання. Вона націлена на вирішення проблем формування у людини здібностей і навичок протистояти неординарним ситуаціям (хвороби, стреси і т.д.), зміцнювати силу волі, підвищувати інтелектуальний і освітній рівень на основі синтезування ситуацій під час читання художніх творів, а також створення умов для власної літературної творчості. Учасники семінару дізналися про основні цілі та принципи бібліотерапевтичної діяльності, познайомилися з прийомами організації бібліотерапевтичної роботи, арт-терапевтичними техніками і техніками письменництва, взяли участь у міні-тренінгу зі створення «казки по колу».