“Психологічний вплив медіа та подолання медіазалежності у дітей”. Інформаційний практикум для ОДЧ (2021)
“Медіапотреби сучасного підлітка”:Тренінг для учнів 10 класу (2020)
“Лабіринтами пошуку істинного”. Текст, контекст, підтекст. Інформаційний практикум для учнів 6 класу (2020)
“Тінейджер перед вибором”. Переваги та недоліки роботи з книгами вдома, у бібліотеці та в мережі в Інтернет. Інформаційний практикум для учнів 8 класів (2020)
Медіачитач і свідомість. “Як уникнути маніпулювання свідомістю”. Інформаційний практикум для учнів 9 класу (2019)
Інтернет – імперія інформації Інформаційний практикум для 5 класу (2019)
Чи потрібна гігієна книгам і читачу? Консультація для учнів 1 класу
Як стати кваліфікованим читачем і правильно читати книги? Інформаційна година (2018)
Можливості і способи запам’ятовування. Бібліотечний урок для учнів 6 класу (2018)
Інтернет-фішинг (пошук) чи засіб для читання? Інтернет-інструктаж для учнів 7 класу (2018)
Кіноресурси, ігри, рекламні тексти: наслідки для дітей і дорослих. Бібліотечний урок для учнів 9 класу